Suburban Senshi IRC Chat #739: “Girl Power”</DIV>
#739: “Girl Power”


[10:01] *** --=[ SpeedRcrX ]=-- [THaruka@FXL.blaze.co.jp] has joined #suburbansenshi
[10:01] <@spiritflame> Irasshai --=[ SpeedRcrX ]=--
[10:01] <--=[ SpeedRcrX ]=--> yo rei
[10:01] * @spiritflame is away: tea
[10:01] <--=[ SpeedRcrX ]=--> ...
[10:01] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Dammit... it's lonely under this f[BLEEP]king tree.
[10:02] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Anybody else online?
[10:02] * --=[ SpeedRcrX ]=-- starts WHOISing people for the hell of it
[10:03] * // J_Daito // is away: Genki child-energy at Christmastime is tasty fresh
[10:03] * FireFly_9 is away: The DaVinci code? Fact or Fiction? I shall decide.
[10:04] * GERMATOID is away: I FOUND A GOJIRA EGG
[10:05] * .`~SugaBB_2999~`. is away: paygarl cums ot todie
[10:05] * C'est_la_V is away: Don't come knocking!!
[10:09] * =^catablanca^= is away: Oy'm da Rat Hunta!! Wach as Oy decapitate dis rodent, kiddiez! Croikey!
[10:09] <--=[ SpeedRcrX ]=--> That guy...
[10:09] * Mdm_Maestro is away: WHERE IS MY RING HARUKA
[10:09] <--=[ SpeedRcrX ]=--> ><
[10:10] * H3LLi05 is away: I just wanna be a good guy yo, buyt all you a[BLEEP]les keep telling me to blow
[10:10] * chronos.typhoon.2k4 is away: never here
[10:11] * @Dr_Xadium is away: back in a few hours ;)
[10:11] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Dammit
[10:12] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Why the hell am I alone here
[10:12] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Outside, surfing the net on a palm pilot
[10:17] *** scoutGIRL95 has joined #suburbansenshi
[10:17] <@spiritflame> Irasshai scoutGIRL95
[10:18] <scoutGIRL95> what;s irrashai mean
[10:18] <--=[ SpeedRcrX ]=--> ...
[10:19] <scoutGIRL95> hay are u a fan of speed racer??
[10:19] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Yup
[10:19] <scoutGIRL95> kewl! A/S/L?
[10:20] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Uhh what
[10:20] <scoutGIRL95> age / sex / location??
[10:20] <--=[ SpeedRcrX ]=--> 19 / Lots / Japan
[10:20] <scoutGIRL95> tee hee!!
[10:20] <scoutGIRL95> That's so Randy!
[10:21] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Randy?
[10:21] <scoutGIRL95> You know... like,.. Risk K?
[10:21] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Do you know a girl named Aino Minako, by any chance?
[10:22] <scoutGIRL95> Who waht? Nah! But I got a best friend named Mina! She's SOO COOL!! She's almost like my twin sister!
[10:22] <--=[ SpeedRcrX ]=--> k
[10:22] <scoutGIRL95> So you're from Japan, huh? WOW that must be really cool!! I mean all the giant robots and big creatures stepping all over everything!
[10:23] <--=[ SpeedRcrX ]=--> That... doesn't happen as much as you might think.
[10:23] <scoutGIRL95> Aww man! But I saw it on TV!~
[10:23] <--=[ SpeedRcrX ]=--> So your uhh... handle... I take it you're some kind of girl scout? You sell cookies?
[10:24] <scoutGIRL95> My handle? Mom says I have love handles but she always complains about my eating!
[10:24] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Your nickname thing.
[10:24] <scoutGIRL95> oh that. hahahah it's a secret! Tee hee!!
[10:24] <--=[ SpeedRcrX ]=--> ...yeah.
[10:25] <scoutGIRL95> So do you like Sailor Moon? (tee hee!!)
[10:25] <--=[ SpeedRcrX ]=--> You sure do tee-hee a lot.
[10:25] <scoutGIRL95> I know! Tee hee!1
[10:25] <scoutGIRL95> So do you??
[10:26] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Uhh, Moon's OK. But I like Uranus better, heh.
[10:26] <scoutGIRL95> Whoah whoah WHOA... URanus is WIERD
[10:26] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Huh.
[10:26] <scoutGIRL95> She goes out with her.... *cousin*....
[10:26] * --=[ SpeedRcrX ]=-- spits up her drink
[10:27] <--=[ SpeedRcrX ]=--> What now?!
[10:27] <scoutGIRL95> I shouldn't say this but Amara.... (that's her name, isn't it EXOTIC?!) she always hangs out with her cousin Michelle, and they're always holding hands and stuff... it's kinda creepy....
[10:28] <--=[ SpeedRcrX ]=--> A... Amara.
[10:28] <scoutGIRL95> Yeah... and she can be rude, too. And sometimes she sounds like she's been chain smoking. Smoking is bad, Sailor Moon says! Tee-hee!
[10:29] <--=[ SpeedRcrX ]=--> What the hell are you talking about
[10:29] <scoutGIRL95> Hell's a BAD word and you shouldn't use it! Tee hee!!
[10:29] <--=[ SpeedRcrX ]=--> f[BLEEP]k that, it's in the Bible.
[10:30] <scoutGIRL95> Well that word CERTAINLY isn't! You should be more careful what you say, kids might be reading!
[10:30] <--=[ SpeedRcrX ]=--> I pity the fool child that reads this channel.
[10:30] <scoutGIRL95> Whoa that's so A-Team!
[10:30] <scoutGIRL95> So are you a guy or a girl?
[10:31] <--=[ SpeedRcrX ]=--> You know people are always asking me that.
[10:31] <scoutGIRL95> c'mon I'm serious
[10:31] <--=[ SpeedRcrX ]=--> A girl
[10:31] <scoutGIRL95> Cool so am I
[10:32] <--=[ SpeedRcrX ]=--> That's good because if you were a guy I'd be seriously freaking right now
[10:32] <scoutGIRL95> L O L
[10:32] <scoutGIRL95> Hey when you see that do you say EL O EL or "LOLL"
[10:32] <--=[ SpeedRcrX ]=--> LOLL
[10:33] <scoutGIRL95> wow!! So do I!! My friend Molly always sez EL O EL and I'm like "dude! that makes no sense!"
[10:33] <--=[ SpeedRcrX ]=--> dude
[10:33] <scoutGIRL95> DUDE!
[10:33] <--=[ SpeedRcrX ]=--> yeah.
[10:35] <--=[ SpeedRcrX ]=--> So umm... question. You're american?
[10:35] <scoutGIRL95> yup!
[10:35] <--=[ SpeedRcrX ]=--> You use AOL?
[10:35] <scoutGIRL95> yup!
[10:35] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Thought so.
[10:35] <scoutGIRL95> Huh? ::curious::
[10:35] <--=[ SpeedRcrX ]=--> nuthin heh
[10:36] <scoutGIRL95> have you ever tried to make a ':|' face in real life? try and do it without looking stupid? it's quite a challenge!
[10:36] <--=[ SpeedRcrX ]=--> ....wow
[10:39] <scoutGIRL95> ...yeah
[10:39] <--=[ SpeedRcrX ]=--> :|
[10:39] <scoutGIRL95> HAHAHAHAHAHAHAH ur funny!!
[10:39] <--=[ SpeedRcrX ]=--> heh
[10:39] <scoutGIRL95> So like do you umm have a boyfriend
[10:39] <--=[ SpeedRcrX ]=--> not really
[10:40] <scoutGIRL95> Oh man that sucks I have a BF and he's hunkalicious even though when we first met he was a TOTAL jerkoid
[10:40] <--=[ SpeedRcrX ]=--> that's cool i guess
[10:41] <scoutGIRL95> I mean so what if he dresses like a pimp with his black pullover and puke green jacket he's still got it where it COUNTS if you know what I mean, vroom vroom!!
[10:41] <--=[ SpeedRcrX ]=--> hahahaha
[10:41] <scoutGIRL95> Yeah he's got a FAST car
[10:41] <--=[ SpeedRcrX ]=--> No s[BLEEP]t?
[10:41] <scoutGIRL95> Alfa Romeo!
[10:41] <--=[ SpeedRcrX ]=--> I have a Ferrari
[10:41] <scoutGIRL95> O_O who OMG WHAOAH
[10:42] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Calm down there, kiddo
[10:42] <scoutGIRL95> Whaddya mean kiddo, I'm all grown up :P
[10:44] <--=[ SpeedRcrX ]=--> sorry
[10:46] *** buff _daddy has joined #suburbansenshi
[10:46] <@spiritflame> Irasshai buff _daddy
[10:46] <buff _daddy> what is a good website? im trying to find a picture with someone who has platinum or gold teeth
[10:46] *** buff _daddy has left #suburbansenshi
[10:47] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Huh?!
[10:47] <scoutGIRL95> LOL so many wired people on IRC heh
[10:47] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Well I think you kinda have to be, well no, I'm wireless LOL
[10:47] <scoutGIRL95> I odnt get it
[10:48] <--=[ SpeedRcrX ]=--> nevermind
[10:52] <scoutGIRL95> hey SpeedRcrX, how do I produce logs
[10:52] <--=[ SpeedRcrX ]=--> go to the bathroom
[10:52] <scoutGIRL95> LOL that so randy! I mean form my chat thingy
[10:52] <--=[ SpeedRcrX ]=--> There should be a menu option somwhere
[10:53] <--=[ SpeedRcrX ]=--> What do you need a log for?
[10:53] <scoutGIRL95> I print them out and put them in my diary! tee hee!!
[10:53] <--=[ SpeedRcrX ]=--> You put your IRC logs in a diary?
[10:54] <scoutGIRL95> Yeah so my brother Sammy can see that I'm talking to lots of interesting people on line
[10:54] <--=[ SpeedRcrX ]=--> You shouldn't be using real names in here
[10:55] <--=[ SpeedRcrX ]=--> For all you know I could be a 29 year old lonely woman living under a tree who's looking for love in all the wrong places
[10:55] <scoutGIRL95> LOL ur funny tee hee
[10:55] <scoutGIRL95> Amy keeps telling me the same thing, but she's a geek
[10:55] <scoutGIRL95> As long as I've got my Darien, I'm all good ::blush::
[10:56] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Dude! Your BF is named after that dude from the OMEN
[10:56] <scoutGIRL95> WOW
[10:56] <scoutGIRL95> But I don't think he's the child of satan
[10:57] <scoutGIRL95> ...
[10:57] <scoutGIRL95> But he WAS a big jerk when I met him
[11:00] <scoutGIRL95> LOL ive been watching smileys too much, i read c:\ as a sad man with a hat
[11:00] <--=[ SpeedRcrX ]=--> ...uh huh
[11:01] <scoutGIRL95> Oh! I gots ta go, my hunky man Darien in here to pick me up!! We're gonna go shopping with Raye... and she BETTER keep her hands OFF HIM! OOH! THAT RAYE!!
[11:01] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Good uhh... luck with all that... Scoutgirl...
[11:02] <scoutGIRL95> Tee Hee thanks Speedy! CYA!! Don't do anything I wouldn;t do! Tee Hee!!
[11:02] *** scoutGIRL95 has left #suburbansenshi
[11:02] <--=[ SpeedRcrX ]=--> Kid, I think I do just about EVERYthing you wouldn't do.
*** Disconnected





 






OMG........ Mallengroth, THANK YOU FOR KILLING SERENA! NOW I CAN GO KILL THE REST OF THE DUBBIES!!! *pulls out sword, axe, punjab, combat fan, and rifle* DOWN WITH THE DUBS! I MAY BE AN AMERICAN BUT I PREFER MY SENSHI ORIGINAL AND DUBBED! AND WHAT'S WITH THEM CALLING ME PRINCESS FIREBALL IN THE DUB?!

Neith [e-mail] • 12/25/04 10:07am

Horrifying. Japanese Haruka meets Americanized Serena. Worlds merge where they daren't even glance at one another.

XD btw, ever hear of the group "Kissing Cousins"? bwahahahahahahahahahaha!!!

Moonstar • 12/24/04 03:17am

Sailor Lo, I think you should use the Big Axe from the Castlevania series? It'll do a better job on Usagi/Serena?

Dark Knight [e-mail] • 12/23/04 01:48am

Muahahaha...
*takes out a big axe* Serena shall be axed to her doooooooooom....

Sailor Io [e-mail] • 12/22/04 06:51pm

It's an unusal chatting of Haruka and Usagi.

Dark Knight [e-mail] • 12/22/04 04:41pm

... Please do't tell me that was actually Serena...

Dear sweet Jebus...

Adam Kanal [e-mail] • 12/22/04 04:39pm

That was the s[BLEEP] Haruka: Amara? Michelle? Cousins? WTF?

Serena is one scary gal O_o Mallengeroth, I salute you

Sailor Mewtwo [e-mail] • 12/22/04 03:52pm

Heh, nice.

Haak [e-mail] • 12/22/04 02:17pm

*goes over and buries an axe in scoutGIRL95's skull.* What I do, I do for the greater good!

Mallengeroth • 12/22/04 02:13pm

...I already knew of dubbed fans in chat via my messager and Yahoo! Chat. Course there was one guy that PM me about there being 92 missing episodes. Geh

Not to mention if you go to Sailormoon.com, you'll see plenty of fans who still think Hakura & Michiru are cousins. It's like the Prince Uranus this all over again.

YingGirl [e-mail] • 12/22/04 01:09pm

God, that was just to funny! XD
The dubbed senshi are suck idiots.

Shaldra Darkness [e-mail] • 12/22/04 12:34pm

Still, mentioning "Amara" was funny. XD

starcat [e-mail] • 12/22/04 12:30pm

OMG Iam stupid. >_> I only got the "scout" thing about three lines before she left. It comes from having been a Girl Scout, I guess.

starcat [e-mail] • 12/22/04 12:29pm

Holy crap that was hilarious! I never really thought about the dub sailor moon characters coming into the IRC. That should happen more often. *nods*

Euri [e-mail] • 12/22/04 12:29pm

I'm going to have the words "hunkalicious" and "jerkoid" stuck in my head all day now. Thanks. :P

*ignores Mr. Satan's existence. Hard, but possible.*

Furu [e-mail] • 12/22/04 12:05pm

At least *my* name didn't come up... I'd have to use my Megaton Punch on somebody if anyone used that damn H- word.

Mr. Satan • 12/22/04 11:30am

Go Haruka! You show those dubbies what you're all about!

NakoNako • 12/22/04 11:27am



Hit!Graph