#302: “Haruka's Insane Decision”

*** Now talking in #suburbansenshi
*** Topic is '-= Only from the mind of Minolta =-'
<GERMATOID> DID YOU SEE THE WAY SAILOR V WAS FIGHTING IN THE BEGINNING OF THE EPISODE?
<FireFly_9> Yes, and I'm sure many a fanboy was drooling at the numerous panty shots revealed during her acrobatics
<// J_Daito //> Bah on her it looked like Diaper shots
*** [ Dr_Xadium ] has kicked // J_Daito // from #suburbansenshi (REASON: Heathen! )
*** // J_Daito // [JD@dialup666.darkkingdom.co.jp] has joined #suburbansenshi
<// J_Daito //> Those skirts have now been proven impractical on the field of battle!
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Oh yeah I heard someone say your alter ego looked like a pimp... LOL
<// J_Daito //> PIMP? I am the master of multihanded demon youma! Where were you, Ten;ou?
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Man, shut up
<// J_Daito //> Noman, seriously, where were you? Nowhere, because YOU SUCK,that's why! You weren't WORTHY
<.'~SugaBB_2999~'.> ever1's tlkaing abut da new shw
<.'~SugaBB_2999~'.> itz da sit!
<--=[ SpeedRcrX ]=--> [BLEEP] this
<FireFly_9> Haruka-poppa?
<--=[ SpeedRcrX ]=--> no, man. we were there from the start, and we're being treated like [BLEEP] and I'm sick o fit
<// J_Daito //> I'm being treated rather well, actually!
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Man, don't you see they're just gonna freeze yer ass, or burn you, or run you over with the plane?
<// J_Daito //> SILENCE! Life is good, love it while it lasts!
<FireFly_9> This show is on everyone's lips...
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Yeah well, think about that
<FireFly_9> Hmm?
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Every damn Sailor Moon fansite on the planet is going full tilt super spastic on "Pretty Guardian Sailor Moon", i.e. "the show without the Outer Senshi"
<Mdm_Maestro> You mean "the show without Ten'ou Haruka"
<--=[ SpeedRcrX ]=--> I'm looking out for you people too you know!
<FireFly_9> But we don't particularly mind....
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Well *I* do. And I think it'll be MORE useful not to follow this particular trend
<// J_Daito //> Ex-Squeeze me?
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Man, everyone's hopped up about this. Whole sites are dedicating themselves to nothing BUT this trendy new teenybopper cosplay lovefest. It's gonna get redundant after awhile
<--=[ SpeedRcrX ]=--> So I say we be UNIQUE and keep our focus on the old school, High Class, kick-your-ass outer senshi (and villainous friends)
<FireFly_9> No...
<Mdm_Maestro> Haruka, this is madness...
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Man where are people gonna go for old school, hardcore Sailor Senshi action?
<// J_Daito //> Not [BLEEP]ing here, that's for damn sure
<GERMATOID> I DON'T THINK THIS IS A GOOD IDEA
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Man, by focusing on the OLD, we'll actually be bringing to the table something totally NEW
<// J_Daito //> NO we WON'T!!
<.'~SugaBB_2999~'.> i sell sauer graps
<--=[ SpeedRcrX ]=--> It's innovative!
<--=[ SpeedRcrX ]=--> So from here on in, and forevermore at least until we show up, I hereby BAN all discussion in channel about the live action series
<--=[ SpeedRcrX ]=--> And instead command us al to speak of only the mighty old school sailormoon
<GERMATOID> YOU MUST BE WHACK TO THINK WE'LL GO FOR THAT, HARUKA-CHAN
<// J_Daito //> Yeah, Screw You Ten'ou
<FireFly_9> This is pathetic, even for you, Haruka-poppa.
<Mdm_Maestro> baka.
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Oh yeah?!
<--=[ SpeedRcrX ]=--> OH YEAH?!
<--=[ SpeedRcrX ]=--> Well it's MY blog and I'LL DO WHAT I WANT!
<GERMATOID> LET'S SEE HOW LONG THAT LASTS! MUAHAHAHAHAHAHA!
<--=[ SpeedRcrX ]=--> I bet you I can go a whole WEEK from now without talking about PGSM!
<FireFly_9> Very funny, considering the episodes air weekly
<--=[ SpeedRcrX ]=--> G[BLEEP] DAMMIT! DOn'T PUSH ME! NO MORE PGSM IN CHANNEL! EVER! SO LET IT BE WRITTEN, SO LET IT BE DONE!
<FireFly_9> :P
<.'~SugaBB_2999~'.> STFU
*** Disconnected





 






[ This Comment awaiting Moderator Approval ]

• 01/24/12 07:26pm

For whatever reason this isn't showing up so I'm writing it again.

I fully support this action as a fan of the anime series rather than the other versions. I get enough PGSM as it is, and I'm not even planning to see the show until the R2 DVDs come out, so I couldn't care less what happens. (Not sarcasm, despite all the work you see done on the front page. Like I said earlier, its just that PGSM is all the news is for the time being.)

"Suburban Senshi: PGSM Free in 2003!" Great stuff! I think we should switch the right-side bar on the front page to reflect this.

Other whole sites have fallen to the menace of the PGSM! But only one gets a link! The Best one! Yeah, baby! Who's great PGSM? Genvid!

But Suburban Senshi will be PGSM Free for the convenience of ye Olde School!

It's like... Brand Identification... yeah!

Haruka • 10/05/03 01:32pm

Of course, said "whole sites" are news sites and thats just about the only news coming out on the series in general these days, hence the coverage...

Hit!Graph